Fredag

Hej!

Helg igen vad händer med veckorna? Kan ju säga att det stämmer det dom säger att tiden går fortare när man fått barn.

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på får väl ner på affären en sväng och köpa lite grejer tänkte göra lite kräm till Kevin. Sen tänkte jag ta en sväng in på lindex och titta lite. är lite sämre väder idag så vi får se hur lång man känner för att gå.
Tråkigt att det ska vara så mycket förkylningar och sånt nu då vågar man sig ju inte till öppna förskolan heller vill ju inte att Kevin ska bli förkyld igen plus att influensan kommer ju nu i mitten av oktober:(

 
Nä får väl slå en signal till Egon (min styvfar) han fyllde år igår men då jobbade han sent.

Ni får ha en bra helg

Kram Sabina

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack ja tror den blir min =)

HUr mår ni nu då? kram

2008-10-12 @ 10:08:43
Postat av: Anna

glömde skriva mitt namn hihiii

2008-10-12 @ 10:09:55
URL: http://www.nogg.se/mysannna
Postat av: Anonym

Tycker tiden går hemskt fort fast man inte har barn =) kram på er

2008-10-12 @ 17:25:42
URL: http://www.nogg.se/mysannna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0