Fredag

Hej!

Idag skiner solen får ta en titt på SMHI och se om det ska fortsätta i vilket fall som hellst så får vi ta och gå ut och njuta av den friska luften. Tänkte kanske ta en sväng förbi kyrkan och titta in på deras "loppis" ibland kan dom ha något bra för en billig peng plus att pengarna går till välgörande ändamål.

Igår pratade jag och Kevin med pappa och Kerstin via webbcamera, bra uppfinning det där då kan ju dom få se Kevin (och mig) lite oftare, dom bor ju i Östersund så det blir tyvärr inte så ofta som man ses. Pratade oxå med min allra bästa kompis Kina (som oxå bor i Östersund) igår önskar så att hon oxå bodde här nere är trist när man känner för att prata om något att man inte kan ses, tur att Jimmy ställer upp och "lyssnar" i alla fall.

Nä nu ska jag ta och läsa lite håller på med den sista av Harry Potter böckerna, kalla mig barnslig om ni vill :p tycker dom är bra och har jag läst dom andra så måste jag ju läsa sista med.

Sköt om er och ha en bra helg

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0