Fredag

Hej!

Idag är jag trött Kevin vaknade till vid kvart över tre inatt och ville inte somna om så jag fick ta med han in till oss och då somnade han tillslut men inte sov han längre för det i morse men men det gör inget för idag jobbar Jimmy halvdag och det är så skönt att få lite mer tid tillsammans:)

Nu tänkte jag dricka upp mitt kaffe så man vaknar till ;) sen måste jag skriva matlista, tråkigt men det underlättar verkligen när man ska handla, sen tänkte jag ta och städa upp här om Kevin tillåter det och sen är får jag hoppa in i duschen och göra mig iordning innan JImmy kommer hem. kanske inte låter som den roligaste dagen men skönt att ha städat och handlat så man kan göra annat på helgen.

Nä får sätta fart

Sköt om er

Kram Sabina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0