Fredag

Hej!

Jaha då var det fredag igen :) väldigt vad veckorna går fort.

Idag har jag tvättat en maskin är ju så himla fint väder så man får passa på medans man kan hänga ut tvätten. Sen har jag bakat grahamsbröd till Jimmy själv får jag ju inte äta bröd nu när man går på diet men kanske nallar ett pytte litet hörn får väl få tummen ur och baka brödet som jag får äta i helgen kanske.

Nu ska vi äta lunch sen får vi bege oss ut på en promenad och kanske ta en sväng förbi affären måste ju ha ägg.

Jaja sköt om er och ha en bra helg.

Kram Sabina


Grahamsbrödet

Kommentarer
Postat av: Anonym

mm och du får baka bröd åt mig.om du ger mig lite kort kan ja gör ett kort och skicka till er ja tycker de är jätte skoj kram

2008-10-03 @ 13:12:27
URL: http://www.nogg.se/mysannna
Postat av: Sabina

Taget kommer några bilder på mailen.

kram

2008-10-04 @ 14:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0