Fredag

Hej!

Idag vaknade vi till en blåsig, grå och regnig dag i Göteborg men man får se det positiva Jimmy är ju ledig i alla fall. Skulle ju ha varit och klippt mig idag men dom ringde igår och sa att hon jag skulle till var förkyld typiskt det var ju den enda dagen jag kunde eftersom det inte är öppet på helgerna där och jag kan ju inte ta med mig Kevin för det kommer ju ta ett tag och han kommer ju tröttna, får försöka se om jag kan hitta en annan tid snart måste verkligen klippa mig är så slitet nu jaja det ordnar sig alltid.

Idag ska vi iväg en sväng till media markt och titta lite dom har två års jubileum så man kanske hittar något fynd eller i alla fall metallicas nya skiva om den inte är för dyr (knapert med föräldrapeng) Sen får vi väl försöka hitta på något gott att äta idag så vi kan ha en mysig hemma kväll:)

Nä nu ska vi ta och ge oss av men ni får ha en bra fredag

Kram Sabina

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej Sabina!



Ja, fy vilket skitväder rent ut sagt. Jag sitter hemma och gör ingenting... Har ingen lust att ge mig ut. Önskar er en trevlig helg.



Kramar Karin och Ellen

2008-10-24 @ 16:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0