Måndag

Hej!

Självklart så blev vi förkylda igen:( Sov ute i vardagsrummet med Kevin inatt så jag slapp springa fram och tillbaka mellan sovrummet  och vardagsrumemt och tur var väl det för fram till halv två inatt vaknade han varje halvtimme sen gav jag han nässpray vilket inte hjälpte jätte mycket men han sov i alla fall fram till halv fem för att sen vakna igen vid strax före sju. Så idag har vi bara tagit det lugnt jag har sett på sex and the city filmen medans Kevin sussade så sött på min arm:) 

Resten av dagen blir oxå lugn regnar och är dåligt väder så det är inget man ger sig ut i om man är förkyld.

Nä nu får jag ta hand om Kevin han kryper runt här i lägenheten och säger va pappa?? letar efter sin pappa den lille gullungen.

Sköt om er 

Kram Sabina  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0