Måndag

Hej!

Idag har vi varit på rytmiken gick bra med tanke på att Kevin var jätte trött men han blev lite grinig när vi satt och fikade så jag fick bädda ner han och ta och gå en promenad fick med mig en annan mamma som sällskap hennes son var oxå trött. Vi gick en sväng runt lindholmen fy vad det blåste på vägen hem längst kajen men det är skönt att komma hem efteråt.

Nu hoppar Kevin i sin gunga ska snart ta ner han och leka lite så han kan somna en gång till här. Sen får vi se om jag orkar stryka eller om jag ska ta och vila lite jag med.

Imorn ska vi iväg på 10 månaderskollen 8Han var ju 10mån i lördags) ska bli skoj att se hur stor han är nu, rapporterar om det imorn.

Nä nu ska jag ta han för han börjar bli grinig:)

Sköt om er

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0