Måndag

Hej!

Strul som vanligt när man ska göra något, hade ju tänkt lämna Kevin hos Karin och Ellen idag förmiddag och gjort provet men så klart så hade dom inte lagt ut det och det går inte att få tag i den ansvarige för hon sitter i möte få hoppas det kommer upp senare idag då.
Så nu när planerna blev ändrade passade jag på att baka lite mera bröd till Jimmy den här gången blev det Trillinglimpor med sesamfrön på tjyvade en liten bit blev goda.


Annars händer det inte så mycket här idag hoppas man ska få gjort provet snart så man kan komma ut i det fina vädret.

Jaja så är det.

Sköt om er

Kram Sabina


Kevin med min gymboll som jag köpte i helgen

Kommentarer
Postat av: Jimmy

tack älskling för att du bakar så gott bröd till mig, älskar dig mest. puss din jimmy

2008-10-06 @ 14:40:41
Postat av: Sabina

Allt för dig älskling. puss

2008-10-06 @ 14:45:54
Postat av: anna

va synd hoppas du får snart göra det

2008-10-06 @ 18:21:12
URL: http://www.nogg.se/mysannna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0