Onsdag

Hej!

Uff idag har jag en fruktansvärd huvudvärk hoppas det blir bättre under dagen är inte skoj att ha ont i huvudet när man har en livlig liten son som ska greja med en.

Idag vaknade jag till vid halv åtta sovmorgon alltså, så skönt att få sova lite längre någon gång ibland. Har ju tur som har en underbar kille som brukar ge han frukost på vardagarna så jag kan ligga och dra mig, Tack älskling <3

Undrar vad vi ska göra idag hade tänkt gå till öppna förskolan och hämta avtrycken vi gjorde förra veckan men nu vet jag inte om jag orkar tar nog det imorn kanske.

Igår lekte jag fotograf igen var inte lika lätt som när Kevin var 4 månader nu kröp han ju bara därifrån när jag hade satt han så fint, lägger upp lite bilder på han bland annat en svart vit från igår.

Sköt nu om er

Kram Sabina


Kevin känner på sina           Sötnosen                     Lite udda sovställning             Akrobaten kevin
 tänder med tungan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0