Onsdag

Hej!

Oj redan onsdag, skönt ändå att dagarna går så vi blir friskare här. Inatt har jag fått sova hela natten var upp vid 6 och gav kevin nappen sen somnade vi om och vaknade vi strax efter 8, sovmorgon skönt att få sova ut.

Kevin är för rolig upptäckte igår att när han ska ta sig över trösklarna så stälelr han sig så upp på bakbenen medans han har händerna i golvet och så går han sakta framåt tills han är över ser för roligt ut ska försöka länka en video till det:)

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på ska väl gå en liten promenad sen var så skönt att komma ut igår i solen, man känner sig mycket bättre bara man kommer ut. Sen blir det dom vardagliga grejerna lek, bus och sång och såklart passa klätterkevin:)

Glömde skriva igår att jag fick svar på psykologi provet fick godkänt sååååå skönt att det är avklarat då är man snart klar med utbildningen och man är personaladministratör, hoppas att det kommer att bli lika roligt och givande som utbildningen.

Nu ska jag ta och kika in på blocket och se om jag hittar en billig (och snygg) åkpåse.

Sköt om er

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0