Onsdag

Hej!

Idag har jag rensat i köksskåpen hemskt vad skräp man samlar på sig, gick upp till kyrkan med grejerna och lämnade in dom där går ju till lutherhjälpen känns bättre att ge bort än att kasta bra grejer. Hittade även ett par hängselbyxor och hängslen till Kevin för 10kr rena fyndet, hade nog köpt mer men nu var det mest tjejkläder.
Sen har vi tagit en promenad tänkte passa på när solen var framme men då kom det en regnskur och jag som inte hade med mig regn överdraget till vagnen men det gick bra ändå.

Nu ska jag greja lite mer här hemma får passa på när lillen sover.

Ni får ha det

Kram Sabina


PS Tack alla som kom ihåg min namnsdag i måndags man blir alltid så glad att någon kommer ihåg en:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0