Onsdag

Hej!

Känner mig trött och sliten idag vet inte varför har sovit bra är väl en sån dag bara. Annars så händer det inte så mycket nytt har lekt och busat med kevin så han skratta tills han fick hicka, måste ha tröttat ut stackarn ordentligt för nu sover han;)

Förkylningen är det ingen skillnad på inte Kevins heller men men det ger sig nog tillslut.

Har beställt lite kläder (fick ju pengar när jag fyllde år) på ELLOS fick 30% på beställningen och ett set med snygga handdukar som nog kommer passa bra i badrummet. Sen fick jag ett meddelande att Kevins vinterjacka har kommit så jag får ner och  hämta den sen.

Nu ska jag ta och göra mig iordning bättre sent än aldrig och ta en huvudvärkstablett.

Sköt om er

Kram Sabina

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej på Er!

Vad kul med lite nya kläder, det piggar alltid upp. Tror du vi kan gå till förskolan imorgon?

Fina bilder du lagt in

Kram Karin o Ellen

2008-10-01 @ 13:47:21
Postat av: Anna G

alltid kul att hämta paket=)

2008-10-01 @ 18:26:44
URL: http://www.nogg.se/mysannna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0