Söndag

Hej!

I helgen har vi varit till svärföräldrarna. i lördags var vi till eds marknad där köpte jag lite stumpor till mig och kevin och en pyjamas och en tröja till Kevin med.


Kevins grejer                 några av mina strumpor                   Kevin med farmor

När jag vakande upp på söndagen hade jag jätte ont i halsen och under dagen har Kevin blivit lite snorig ska vi verkligen bli sjuka igen? då är det ju tredje gången på lite mer än en månad:( men så är det väl när man har barn. Det är tråkigt bara för då får inte Kevin umgås med sin kompis Ellen, dom två lyckas ju bli sjuka omlott med varandra jämt:)

Jaja nu ska jag ta det lugnt och se lite på tvn ni får ha det

Kram Sabina


Kommentarer
Postat av: Anonym

krya på er!!

2008-10-13 @ 20:06:51
URL: http://www.nogg.se/mysannna
Postat av: sabina

Tack tack

2008-10-14 @ 10:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0