Söndag

Hej!

Idag skiner solen men jag känner mig inte direkt som någon solstråle den lingonröda veckan på intågande gör ju att man har en jäkla pms nu, men jag ska försöka inte vara så grinig får kanske trycka i mig något sött så blir det väl bättre;)
Sen får jag se till att köpa ziara snart hjälpte förut mot pms:en (har funnits på apoteket är ett naturläkemedel) Tror att kevin oxå märker av att jag känner mig grinigare för hanär oxå lätt retlig ( han har ju ett jäkla humör annsrs med, efter sin mor)

Just nu går den andra maskinen tvätt sängbytarkläderdag idag och då blir det mycket tvätt. Senare ska vi väl ta en långpromenad och njuta i solen (kanske oxå gör gott för humöret).

Jag får vara glad åt att ja lyckats gå ner 4 kilo iaf och att jag numera kan ha en massa av mina gamla kläder :) några kilo ner till sen är jag nöjd får se till att magen blir mer vältränad bara oxå men det ska väl gå nu när jag har en pilatesboll.

Nej nu ska jag gå och vara med mina älsklingar ni får ha en underbar söndag hoppas solen skiner på er alla

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0