Tisdag

Hej!

Idag skiner solen ute härligt. kevin och jag får trotsa förkylningen lite och gå ut en kort sväng och njuta.
Inatt har det gått bättre har fått sova från 22-05 skönt att han inte är lika täppt längre. Konstigt det där med barn när dom är förkylda (utan feber då) att dom har så mycket energi, kevin han kryper runt här och ställer sig mot allting, hade jag gjort så när jag är förkyld hade jag väl dött på kuppen.

Imorse när jag skulle ta upp Kevin stod han upp i sängen och hade på något vis lyckats dra ur ena armen ur pyjamasen och nappen var upp och ner men han var lika glad för det gullungen.


Nä nu ska jag ta och greja lite innan han vaknar.

Sköt om er

Kram sabina

Kommentarer
Postat av: Anonym

jo tack tack den va jätte mysig va hel slut på kvällen. Hur mår ni då då? skapligt? kram

2008-10-14 @ 15:25:40
URL: http://www.nogg.se/mysannna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0