Tisdag

Hej!

Idag har vi redan hunnit med en promenad i raskt tempo måste ju röra på dököttet :) Är riktigt skönt att komma ut på morgonen vet inte varför man inte gör det mer egentligen, lathet troligtvis är ju så gott att ligga och gosa i sängen men tänkte att jag ska ta mig i kragen nu och gå varannan dag i alla fall och så vanliga promenader varje dag såklart.

Nu sover Kevin lite och jag ska passa på att duscha och göra mig iordning, sen tänkte jag ta en liten sväng ut igen öppnar en ny brödbutik idag nere vid vattnet så jag tänkte spana in den och eventuellt passa på att köpa bröd nu när dom hade bra erbjudanden. Sen tänkte jag se om jag kunde få beställa lite julklappar till kevins mor och farföräldrar fick ett så bra erbjudande (kan tyvärr inte skriva vad då farsgubben läser här ibland).

Nä nu kallar duschen, ha en bra dag och sköt om er

Kram Sabina

    
Mina älsklingar                         klätterkevin              busunge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0