Tisdag

Hej!

Blev inget prov igår det kom inte upp föräns efter det att Kevin sovit middag så jag har gjort det nu när han sov sin förmiddagslur som tur var sov han lite längre så jag hann färdigt, nu håller jag tummarna för att jag kunde det bra bara tycker det är så svårt att skilja på alla teorier.

Idag händer inte så mycket ska ut en långpromenad tänkte jag är återigen fint väder och så gillar kevin att se sig omkring.

Kevin har börjat med en så rolig sak han står på alla fyra och så ställer han sig upp på bakbenen fast han har händerna i golvet med, försöker nog ställa sig upp den lille men varför måste dom alltid göra det så svårt för sig:) Ska försöka ta en bild och lägga in.

Sköt om er nu

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0