Torsdag

Hej!

Nu börjar förkylningen verkligen ge med sig känner mig rätt så pigg kry och Kevin verkar bättre med skönt får hoppas att vi kan få vara friska ett tag nu.

Idag tänkte jag väl ta en långpromenad eventuellt med en mamma och hennes dotter. Annars så ska vi väl greja på som vanligt här hemma, nu när Kevin klättrar på allt och är så snabb iväg får man verkligen ha ögon i nacken. Men det är bara skoj att se hur han utvecklas och se hans framsteg man blir ju såååååå stolt.

Lyckades filma Kevin när han tar sig över tröskeln men så klart när jag filmade så gick det jätte bra över brukar strula lite mera:) http://sv.netlog.com/go/explore/videos/videoid=412541

Nä nu ska jag ta och göra mig iordning

Sköt om er

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0