Torsdag

Hej!

Just nu sussar Kevin så sött efter upptäcktsfärd i lägenheten, han kryper runt och så ställer han sig mot något och så säger  han mamma och räcker ut handen och då får man komma och ta den så han kan gå runt och titta och så ser han något och då sätter han sig och grejar en stund sen upprepas proseduren, han är bara för söt <3

Idag tänkte jag fortsätta rensa upp lite i garderoberna om jag orkar, och så klart ska vi ta en promenad hoppas solen tittar fram oxå. Får se om jag kanske ska ta och baka kladdkaka med det dumma är väl att man inte kan hålla sig ifrån den då och trycker i sig för mycket ;) Sen väntar tvätten i soffan med på att bli strykt.

Tänkte beställa julkort igår men insåg att jag inte har någon passande bild på Kevin så jag försökte mig på att ta några igår men så fort jag skulle knäppa så gjorde han en så söt flingrimage, han är bara den sötaste som finns.


Nä får greja lite innan han vaknar

Sköt om er och ha en bra dag

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0