Torsdag

Hej!

Idag har Kevin och jag varit en kort sväng till öppna förskolan och gjort hand och fotavtryck efter det blev han så trött så då fick han sova medans jag var in på willys och handlade lite, sen tog jag en skön promenad hem. Hade lite tur med för på vägen hem hittade jag en hundring på backen jippi jag brukar ju aldrig hitta mer än enkronor.

Nu ska vi leka lite sen får jag plugga lite medans Kevin sover middag.

Sköt om er

Kram Sabina

Lägger in en bild på Kevin oxå han har så söta kläder på sig idag. dom är från HM byxor med hängslen 149kr och nalle puh bodyn 79kr (tror jag)  Lägger även in en bild på hans jacka som kom igår från ELLOS 399kr han kommer bli så tuff i den i vinter.     

Kommentarer
Postat av: Anna

vad fina saker

2008-10-02 @ 17:08:41
URL: http://www.nogg.se/mysannna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0