Hej då 2009

Hej!

Sista dagen på 2009 och vad minns man från året som gått då????? Jimmy var föräldraledig och jag började så smått jobba, kevin började på dagis, vi var på bilsemester till Östersund, Kevin började prata på riktigt och sjunga mammas duktiga kille och så klart så kommer jag ihåg allt mys med familjen underbart att få ha två fantastiska killar som älskar en otroligt mycket och som man älskar enormt mycket tillbaka. Kanske inte var så spännande saker som hänt detta året men för mig är det värt mer än guld.

Tänk att för 5år sedan började Jimmys och min resa tillsammans, han kom till mig på nyaftonskvällen och efter att ha kännt varandra i 3år så förstod jag då att jag gillade han mer än bara som vän efter det träffades vi mera och
ja nu är vi förlovade och har världens underbaraste lille fis ihop. Tack Jimmy för dom här åren dom har varit mitt livs bästa är så enormt tacksam att jag har dig att dela mitt liv med. Älskar dig mest och mer ;)

Igår var kevin en sväng till dagis stackars mammas lilla hjärta blev jätte ledsen när jag lämnade han men han verkade ha haft det roligt i alla fall.

Idag har vi mest varit inne är så kallt ute i alla fall för att vara här, vi tog en tur med bilen och handlade lite mat som vi nyss har tryck i oss, blev friterad hemmagjord pommes och fläskfile till efterrätt blev det fruktsallad och glass och till kvällen blir det mys med chips ostbågar och öl och sen får vi se om man orkar vara uppe till 12 slaget ska i alla fall försöka :)

Nä nu ska den minsta medlemen i familjen snart lägga sig blir inga nyårsraketer för han :)

Ni får ha ett gott nytt år hoppas allt ni önskar slår in detta år

Kram Sabina

Kommentarer
Postat av: Olivia Lindström

Jag har en utlottning i min blogg som gäller en Face Cleaning Gel från Apivita. Jag hoppas att du vill vara med, det är helt gratis!



http://olivialindstrom.wordpress.com/2010/01/03/utlottning/



/Olivia Lindström - Bloggar om skönhet

2010-01-07 @ 20:35:22
URL: http://olivialindstrom.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0