Dagen ris(påse)

Går till Telenor. För tre månadre sedan sa jag upp mitt abonnemang hos dom för att byta till kontankort hos samma bolag och han jag pratade med då sa att det byter den 26 december till kontankort. Den 27 december sa Jimmy har inte ditt abonnemang ändrats nu så jag kollade på mina sidor och allt var som det brukar så jag ringde dom och då sa han att det var den 29, jaha tänkte jag  måste ha kommit ihåg fel då. Idag den 30 december hade det fortfarande inte ändrats så jag ringde igen och då sa han att det var den 5 januari men hallå sa jag först var det den 26dec sen den 29dec och nu den 5 januari, han kunde ju inte annat än at thålla med om att det var konstigt och lovade att lägg aom det på en gång så vi får se om det går den här gången då. Dom försökte lura mig trots att jag varit kund hos dom i 6år, nästa gång jag köper telefon tänker jag byta operatör för sånt här gör mig förbannad.

Så dagens ris(påse) går till Telenor



Dagens ros däremot går till ♥Jimmy♥ som lämnat en söt lapp till mig idag och som piggade upp mitt yrvakna sinne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0