Fredag

Hej!

Så var det fredag igen skönt med helg även om man inte jobbar, skönt att få lite tid med Jimmy♥.
Idag har jag grejat med min blogg och gudarna ska veta att jag och datorn inte sammarbetar så bra men jag fick till det tillslut i alla fall. Hittade en bra hjälpsida kolla in den om ni vill ha hjälp http://www.designadinblogg.se/2007/october/lagga-in-en-egen-bild-som-header.html

Idag blir det lugnt här hemma ska kanske om jag orkar ta och städa lite så det är rent i helgen. Ikväll blir det bara jag och Kevin för Jimmy ska på julbord med jobbet. Men imorn kommer mamma och Egon hit och passar Kevin för då ska jag och Jimmy på bio, hans jobb har varje höst/vinter förhandsvisning av en barnfilm, i år är det bolt ska bli roligt att få komma iväg lite själva.

Nu får jag ta Kevin han har vaknat och står i sängen och väntar på mig.

Ha en underbar fredag

Kram Sabina

Kommentarer
Postat av: A

Hoppas ni har en trevling helg Kram

2008-12-06 @ 21:17:56
URL: http://www.nogg.se/mysannna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0