Fredag

Hej!

Idag är det en riktig fixardag, har bakat daimkakor och städat ikväll får jag stryka när Jimmy kan passa yrvädret. Det är ju egenltigen rätt dumt att man städar och så innan kalaset då det garanterat kommer behövas städas på söndag igen efter kalaset. 

 
Daimkakorna
 Ca15 stycken

175gram smält margarin/smör
3dl mjöl
1dl socker
1tsk bakpulver
1-2msk kakao för färgens skull
3-4bitar hackad daim (enkelbitar)

Blanda samman allt och klicka i muffinsformar, grädda i ca 10 min på 175º

 
Senare idag får vi förbi en affären en sväng igen orkade inte få med mig allt igår, sen får vi se om jag ska fixa maten ikväll eller om jag gör den imorn tänkte i alla fall fixa tårtfyllningen idag så att det får stå och dra åt sig så den blir så där saftig och go.

Nä tillbaka till fixandet.

Ha en underbar fredagskväll och kom ihåg att se på faddergalan imorn på tv4 kl20.00, Josh uppträder

Kram Sabina

Lite kort på gullungen och mig
   
Vilken go dubbelhaka jag fick här                                                                     med favvo nallen björn-gunnar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0