Fredag

Hej!

Idag är jimmy ledig och kommer att vara ledig med fram til måndag den 29 då han jobbar 29 och 30 sen är han ledig igen :)

Efter att vi lagt oss igår vaknade jag varje timme fram till halv ett då jag fick nog och tog med mig den lille sömrjyven in till oss där han bredde ut sig såpass i sängen så jag och Jimmy balanserade på kanterna, säger sig själv att natten inte inneburit så där mycket sömn som man önskar och inte nog med det så vaknade den lille solstrålen ;) strax före sex och tyckte att nu ska vi gå upp så jag gick upp la mig med han på soffan och gav han välling sen vid sju somnade vi till igen och fick sova till halv nio. Trots lite extra sömn på morgonen är man helt slut nu efter flera veckor av sömkrångel, jäkla magsjuka som ställde till det. Så i natt ska jag lägga mig här ute på soffan och försöka vänja av han från att bli ompysslad på natten och det är inte roligt det men värt det om man kan få sova sen.

Idag har vi varit iväg en sväng med bilen och tittat oss runt sen var jag in på willys och handlade veckans mat fy vad folk det var där var enda pensionär var där tror jag dom har väl fått pengar idag. På eftermiddagen tittade solen fram och då var man ju bara tvungen att bege sig ut på en promenad. Resten av dagen har varit lugn och kommer så förbli.

Nä nu ringde klockan maten är färdig gott.

Sköt om er och ha en bra fredag kväll

Kram Sabina


Kommentarer
Postat av: Josefine

Hej Sabina! Maila mig ditt namn + adress så att fina smycket kan komma till dig =) Du vann min lucka i julkalendern igår. GRATTIS också till Prinsen =) KRAM Josefine

2008-12-19 @ 22:45:09
URL: http://www.prinsessansdagbok.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0