Gott Nytt År

 Idag är det sista dagen på året 2008. Det här året har gått otroligt fort kanske för att man har varit hemma med världens bästa Kevin.

Idag har jag varit iväg själv till Backaplan och köpt en sen julklapp till Kevins kusin Julia och så passade jag på att springa in på rean på Gina med köpte två klänningar en rutig utan axelband och en grå poloklänning min julklapp från Jimmy. Sen var jag in på Coop och handlade llite mat ikväll ska vi slå på stort och äta fläskfile kanske inte helt ovanligt på nyår :) Får hoppas att vi orkar vara vakna till tolvslaget bara Kevin han vägrar ju sova en hel natt så nu efter ett år så är vi lite små trötta jag och Jimmy och känner att det känns hopplöst med Kevins nattsömn vi har provat så mycket men det hjälper bara en kort stund eller inte alls, får hoppas det blir bättre när han får eget rum och vi kan sätta oss och läsa för han där.

Mitt år i bilder
                  Det var lite av mitt år med Kevin :)

Nä nu ska vi passa på att ta en promenad innan det mörknar

Ni får ha ett underbart nyår och ta det lugnt med alkoholhaltiga drycker ;)
Fyrverkeri rött








Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0