Lördag

Hej!

ÅÅh idag är jag jätte glad har precis fått reda på att jag vunnit ett underbart smycke i prinsessan julkalender http://www.alltforforaldrar.se/prinsessan/ Det står mamma till mirakel på det och det är ju det man är.
Extra kul att man vann det just på kevins ett års dag med och det här året när man inte får några julklappar med.
Klicka för att stänga fönster Här är smycket finns att köpa på www.barnlycka.se

Så idag får jag ju köpa mig en trisslott kanske har turen på min sida nu :)

Inatt skulle jag ju köra avvänjing av Kevin så jag bäddade i soffan men jag lam ig inne hos Jimmy, är ju så mysigt att somna tillsammans, tänkte ligga där tills Kevin vaknade och då gå in till han men jag vaknade tjugo över fem av han självklart har han sovit hela natten då, men jag tyckte det var lite väl tidigt att stå upp så han fick "snällt" somna om och vid sju vaknade han till igen och då gick vi upp. Känner mig trött ändå kommer nog ta några nätter av bra sömn innan man är piggare igen.

Idag vet vi inte vad vi ska hitta på jag ska nog göra knäck i alla fall får ju ha med mig en burk till svärfar i jul.

Nä nu ska jag gå och skutta runt lite av glädje över min vinst.

Ha en underbar lördag

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0