Lördag

Hej!

Idag känner jag mig lite trött konstigt då jag sovit bra inatt har dock drömt mycket vaknade till på morgonen av att jag låg på mage med armarna inknycklade under mig ajaj :) Nu känner jag mig helt jäst efter en stadig frukost bestående av två tjocka skinksmörgåsar, så nu får jag ta det lugnt medans Kevin sover en stund.

Igår tog vi det bara lugnt tog en promenad ner till affärerna här hittade ett snyggt underklädesset jätte billigt var inte så mycket rea här och till stan tänker jag absolut inte åka fy för allt folk som bara yrar runt som rea gamar och rycker åt sig kläder framför näsan på en.

Resten av dagen blir oxå lugn rätt så i alla fall vi får ju leka med Kevin och det tar på krafterna det han har ju så mycket energi.


Nä nu ska jag greja vidare här.


Sköt om er


Kram Sabina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0