Måndag

Hej!

Idag är det julveckan bara två dagar kvar nu. På julafton åker vi till svärföräldrarna och äter så vi blir lika runda och goa som julgrisen.

Idag har vi varit till köpcentra 421 eller jag mina killar väntade i bilen. Jag tänkte om jag skulle hitta några jeans men det verkar som en omöjligt uppdrag det mesta är ju stuprör nu och väldigt mycket stuprör med och har man en väldigt kurvig kropp som jag har så passar det inte så där jätte bra då man får en enorm bakdel. Jag hittade i alla fall lite kläder till Kevin (stuprörsjeans :)) och så hittade jag ett par strumpbyxor jag sucktat efter länge men som inte funnits i min storlek så lite lyckat blev det ändå.

Sen har vi passat på att ta en promenad är jätte soligt idag men lite blåsigt men man kan inte få allt :) Var skönt att få lite sol på sig. Nu tänkte jag kila ut i köket snart och fixa skinkan om bara Kevin ville somna så.

Sköt om er och ta det lugnt i julstressen kom ihåg att man ska njuta och ta det lugnt på jul inte stressa.

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0