Måndag

Hej!

När jag vaknade i morse och fick säga hej då till min älskling som ska jobba idag och imorn trodde jag att det skulle bli en tråkig dag idag, men sen ringer han och säger att vi fått lägenheten :) sen är Kevin på ett strålande humör och går omkring här hemma och ler, skrattar och frågar va de? Som om inte det var nog så när vi skulle gå ut till affären tittade solen fram så vi var ju tvungna att ta en längre promenad var helt fantastiskt ute det har varit dimma inatt och kallt så träden var helt vita och gnistrade så fint i solen.

    Här är det fortfarande dimma ute

Nu ligger kevin och sover på sin JÄTTE nalle, han älskar verkligen den nallen så fort vi visar han den slänger han sig på den och kramar den. Snart ska vi gå och möta Ellen och karin och ta en fika på ett nytt Italienskt fik här nere vid vattnet.

      
Stora nallen som vi (jag) döpt till Björn-Henry, Idag har kevin på sig en tröja med texten I love my dad trycket är köpt på www.gladagrodan.se finns jätte mycket roliga tryck där till hela familjen.

Nä nu ska jag fixa ordning mig så får vi gå sen.

Ni får ha en underbar dag och sköt om er

Kram Sabina

Kommentarer
Postat av: A

nämen va skoj vaa kul jag förstår verkligen din glädje =) Grattis!!! mm ja jag ska prova bossa med de e jag inget bra på kram

2008-12-29 @ 17:40:47
URL: http://www.nogg.se/mysannna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0