Måndag och ny månad

Hej!

Välkommen december månaden då min lilla gullunge blir ett år. Tänkt att för ett år sedan låg han inne i magen och bara gödde upp sig och väntade på att startpistolen skulle gå av. Jag älskade verkligen att vara gravid och få känna hur ett liv som man skapad växte och bökade runt där inne, jag hade ju turen som inte drabbades av några krämpor, visst det blev ju tyngre att gå speciellt som vi bor tre trappor upp utan hiss.

 Här är det bara två dagar innan Kevin kom, stor och go mage.

Helgen har varit lugn förutom den lille krabaten som helt plötsligt blivit jätte morgonpigg ;)
Igår blev det julpyntningen här hemma blev aldrig av i lördags köpte en ny stjärna att ha i fönstret här i vardagsrummet istället för stakarna, tyckte det var bättre då kan inte Kevin riva ner något och göra sig illa.

               
Mörk bild men man ser stjärnan          lite adventsmys


Passade på att väga mig idag för att se vad som hänt efter magsjukan och det enda positiva med den var att jag gått ner 2-2 1/2 kilo. Jag har ju ingått en övernenskommelse med Jimmy att jag ska ta mig ner till ett visst magiskt tal innan jul annars får jag betala 100kr för varje kilo över lyckas jag mot all förmodan komma under får han ge mig 100kr för varje kilo under. Får ta och hårdsattsa sista veckorna nu eller? ja vi får se.

Idag ska vi ta och leka nu när Kevin piggnat till ordentligt och så får vi ge oss ut en sväng blev ju dåligt med det förra veckan.

Trevlig första december på er.

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0