Måndag

Hej!

Idag är jag fortfarande trött men idag är det Kevins fel, han bestämde sig för att han inte skulle somna om när han vaknade vid tre så jag fick ta in han till oss men sista gången jag kikade på klockan vid kvart över fyra var vi fortfarande vaken. Ska se om det går att vänja han av med att vakna så här nu till helgen har gjort det förut och det har gått rätt bra. Tror säkert att han har vant sig vid att vakna till och få nappen och bli omstoppad eftersom han varit så mycket sjuk nu i höst och sen har han ju utvecklats jätte mycket med. Jaja jag har i alla fall sovit en liten stund nu på förmiddagen och nu ska jag ta en STOR kopp kaffe så gör det nog gott.

Idag ska vi inte göra så mycket, orkar inte det, men vi får ju busa lite och leka och gå runt här hemma sen får vi självklart ta en promenad ute med blir man säkert piggare av.

Nä nu är kaffet klart

Sköt om er

Kram sabina

Kommentarer
Postat av: Anna

Du har fått en utmärkelse.. kolla min blogg

2008-12-15 @ 21:03:10
URL: http://www.nogg.se/mysannna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0