Människans bäste vän

Människans bäste vän sägs ju vara hunden, nu är ju jag mer förtjust i katter men trots detta så har jag en hund som alltid ställer upp och lysssnar på en tröstar en när man är ledsen och som har funnits i mitt liv sen jag fyllde ett år alltså i 25år.
Nu tänker ni säkert va finns det hundar som kan leva så länge jadå min kan. 

                                           
                                              Min trogne vän med det påhittiga namnet vovven

Hihi han är uppstoppad men ändå så levande för en som haft den i SÅ många år. Ni kommer säkert ihåg era små vänner från barndommen och många av er har säkert kvar dom och likt mig minns ni så mycket roligt och sorgset när ni ser dom. Min vovve har i alla falla en självklar plats på sängen.

 vovven och jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0