Onsdag

Hej!

Imorse vaknade jag bredvid en liten prins som var på ett strålande humör, fick hämta han vid 5 inatt då han inte ville sova mera själv men det gjorde inget är ju SÅ mysigt att ha den lille intill sig sussandes så sött. Sen har vi varit igång sen dess jag har bakat lussekatter och sockerkaka tvättat en maskin och lekt och gått runt med Kevin, han tycker det är Så roligt att gå omkring nu när han kan det själv.

Nu får jag äntligen vila lite och ta en kopp kaffe och lite pepparkaka och såklart en lussebulle, måste ju provsmakas och jag kan säga att dom är ljuvliga jag brukar baka med kesella då blir dom saftigare. får hålla mig borta från dom nu bara för vi ska ha dom till kalaset i helgen. Här är receptet om någon är intresserad http://www.tasteline.com/recept/tastelines_lussebullar



Igår var jag ju på en fika träff med mammagruppen tyvärr kunde inte alla komma men det var roligt att de hur mycket dom små liven växt och vilka små individer dom blivit.

 Kevin på språng inne på fiket (lite suddig bild han står ju inte still ;) )

Resten av dagen ska jag bara leka med Kevin har lite dåligt samvete nu när jag grejat så mycket och han fått greja själv en del.

Får greja lite till innan han vaknar nu

Sköt om er

Kram Sabina


Kommentarer
Postat av: Elin

Men vilket litet charmtroll, så söt!

2008-12-10 @ 21:09:36
URL: http://heltsubjektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0