Söndag

Hej!

Idag är vi väldigt trötta här ja i alla fall Jimmy och jag. Natten till lördag sov Kevin så gott och hade det inte varit för en idiot som väckte mig vid 2 på natten med att ringa på dörren två gånger, ja allas dörrar i huset (har rinklockor vid ytterdörren) för att idioten inte kom in, tänkte för mig själv ringer dom på en gång till flyger jag ner för trappan och ja resten förstår ni. Som tur var vaknade inte Kevin i alla fall men jag var så arg så jag somnade inte om på 1 1/2timme det var inte allt heller vid 3 kom gänget som haft fest på kvällen tillbaka och drog igång igen så där låg jag arg och fick lyssna på oompa ooompa ifrån den jäkla basen i mörkret.

I vilket fall som helst så vaknade jag vid 6 på morgonen av att Kevin var vaken och pigg så det var bara att stå upp och börja greja. Jag gjorde tårta, lasagne och sallad inför kalaset blev riktigt bra som tur var. Kevin fick en massa presenter så nu är det ännu mera grejer här hemma :) och mer ska det bli efter julen. Alla verkade tycka att det blev bra och det är skönt när man har gjort det mesta själv (allt utom pepparkakorna).

   
Melker och Kevin                    Lekstund i sängen

 
                                 paketöppning :)     

 
 Kevin "blåser" ut ljuset      gosig hund  uppskattad present

Idag ska vi bara ta det lugnt får väl röja upp här bara ja och såklart leka med dom nya leksakerna :)

Hoppas ni oxå haft en bra helg

Sköt om er

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0