Söndag

Hej!

Idag är det fjärde advent redan, vi har ätit mysig frukost med alla fyra ljusen tända :) tänk att det är jul om tre dagar helt otroligt.

Inatt har det gått rätt så bra med Kevin jag vaknade till vid tolv av att han hörde av sig så jag gick in till han och la han rätt och gav han hans nalle och efter en kvart somnade han om, visst det var ju lite knorr men det gick bra ändå sen vaknade han vid halv sex lite väl tidigt så han fick nappen och så somnade han om till halv sju då gick vi upp.

Idag ska vi kanske en sväng bort till backaplan har halva priset på en valfri vara på lindex så jag tänkte se om jag hittar ett par jeans, har ju inga som passar längre även om jag väger mindre nu än innan jag blev gravid så har man nog blivit lite bredare över höfterna.

Igår försökte jag mig på att höja julstämmningen lite här hemma genom att baka knäck åååh det är ju syndigt gott med knäck, för säkerthets skull har jag packat ner hälften i en burk som jag tejpat igen som vi ska ha med till jul.

 Mitt tips eller leilas tips är att använda ischokladformar istället för pappformarna snygagre och lättare att få av, det är ju inte så gott att få äta knäck med papper.

Igår hade jag det lyxigt med Jimmy som fixade maten spagetti och köttfärssås hans paradrätt :)


Nä nu ska jag fixa lite här så vi kan bege oss sen, hoppas vi hinner med en promenad med för idag är det sol här i Göteborg :)

Sköt om er och ha en underbar fjärde advent

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0