Tisdag

Hej!

Inatt har jag fått sova rätt så bra inatt var bara upp en gång snabbt men jag låg vaken en stund och funderade sen, typiskt. sen vaknade jag av att Jimmy gick upp och när han låst dörren så hörde jag Kevin som ropade pappa så det var bara att knata upp då var vällingen slut så jag fick göra lite mer men han bestämmde sig för att bara dricka lite och sen ville han oxå ha rostat bröd som mamma, satt och smackade så belåtet så.

Senare idag ska vi iväg och träffa mammagruppen ska bli skoj hoppas alla kan komma nu bara vi har inte setts sen innan sommaren (fy på oss) så det ska bli riktigt skoj att se alla gullungar.

Igår var vi iväg en sväng och hälsade på Karin och Ellen och självklart skulle Kevin visa att se jag kan gå så han gick runt runt inne hos Karin hela tiden, han är så söt när han går runt han surrar hela tiden och ser så glad ut. Han är nog mer stolt än vad jag och Jimmy är över att han kan gå.

Nu får jag passa på att fixa ordning mig medans han sover en kortis

Sköt om er

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0