Tisdag

Hej!

Dan före dopparedan. Idag är det dagen före julafton eller snart kvällen. Idag har Kevin sovit hela natten helt själv har hört han en gång men han somnade om själv. Men han är inte glad för det han har en sån där fantastisk grindag idag tror att han håller på få en tand till (den fjärde) det konstiga är att dom kommer där nere han har inte fått en enda där uppe :)

Idag har vi tagit ännu en härlig promenad i solen, det är så skönt när solen tittar fram synd bara att det inte är någon snö blir ännu en grön jul :( Jaja bara att vänja sig nu när man bor i Göteborg. Vi åker till svärföräldrarna imorn och kommer tillbaka på juldagen ska bli mysigt, julen handlar ju trots allt om gemenskap.

Nä nu ska jag gå och packa det sista så vi kan komma iväg tidigt imorn sen får jag bada Kevin så han blir ren och fin.

Sköt om er och ha en underbar jul


Kram Sabina

Kommentarer
Postat av: a

god jul

2008-12-23 @ 22:50:45
URL: http://www.nogg.se/mysannna
Postat av: Jenny Langvik

God Jul på er... Hoppas den vart bra än så länge, själv liger alla magsjuka här så jag har den tråkigast julen i hela mitt liv just nu..

Många julkramar från Börtena... :-)

2008-12-24 @ 20:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0