Tisdag

Hej!

Äntligen funkar mobilen igen, först hände inget sen blev mitt SIMkort inaktivt så jag fick ringa igen och då hade det blivit något fel, vad tror ni jag fick för kompensation då för allt strul? INGENTING. ÅÅÅH ska aldrig mer ha telenor igen dom kunde åtminstonne bett om ursäkt men inte ens det. fast jag får dras med dom och min 3 1/2år gamla telfon ett tag till har inte råd nu att skaffa en ny nu men jag VILL verkligen ha en ny nu är less på den här nu har haft den så länge ju, jaja det kommer det med.

Idag har vi inte gjort så mycket hittils förut suttit i telfonkö. Just nu sover Kevin testar att låta han sova en gång idag och se om han sover bättre till natten då, dom senaste två nätterna har han vaknat vid tolv och sen vid halv sex men somnat om igen.

Har inte så mycket att skriva om idag så jag tänkte bjuda på en liten historia som min mamma berättade, vet inte om den är sann men tror det då hon sa att det var hennes mans systers kompis (invecklat). Fick rysningar när hon berättade den av en anledning HATAR ormar.

Det var en kvinna som bodde ensam med sin STORA orm. På natten lät hon alltid ormen sova vid henens fötter. Nu var det så att den här ormen inte velat äta på ett bra tag och hon började bli lite orolig för den då den började bli magrare men hon tänkte att den äter nog tillslut. En natt vaknade hon av att ormen låg utsträck bredvid henne med sitt huvud ovanför hennes, hon tyckte detta var ett mycket märkligt beteende då den alltid låg ihoprullad vid fotänden så hon tog ormen och la den i en låda. Dagen därpå gick hon till veterinären med sin älskling och berättade allt, veterinären sa då att den här ormen får du inte tillbaka och dom lät den somna in där. Varför? undra ni nu. Jo ormen hade tydligen när den låg utsträckt bredvid henne legat och måttat på om hans kära husmor fick plats i magen. FY. Man kan tro att detta avskräckte henne men icke sa nicke tydligen funderar hon på att skaffa en annan orm en jätte giftig HALLÅ vakna upp och skaffa en fjäderboa istället.



Nä nu ska jag ta och äta lunch

Sköt om er

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0