Torsdag

Hej!

Idag är det lite vintrigt här i Göteborg, det snöar och är 1,4plus grader en riktigt vinterdag alltså :) hihi.

       Se vilket vinterlandskap ;) sa ju att det var LITE vintrigt

Idag får Kevin och jag gå ut och gå en en sväng måste förbi affären med uff jobbigt blir mycket att handla, ja det är inte det som är jobbigt utan när man kommer hem och ska bära upp Kevin på 10,5kilo som alltid ska hänga på armen för att se golvet vilket gör att det blir supertung och sen ska man ha en stor matkasse med och det är tre långa trappor upp, men man får se det positivt gratis träning.

Igår pratade jag med pappa via wwebcamera tänkte visa han att Kevin kan gå själv nu men det var inte det lättaste att fånga han när han bara traskade runt här och när han väl kom nära kameran skulle han bara peta på den, men han fick i alla fall se han lite grann. Är roligt att han kan få se han så är ju inte lika verkligt med kort här får han ju se han in action.

 Roligt at gå utan sockar låter ju så roligt då :)

Jag vet inte om jag sa det att korten som vi tog på öppna förskolan (då kevin blev magsjuk) kom förra veckan och dom blev så fina, tur det annars hade det varit bedrövligt om han fått magsjuka och så hade dom blivit dåliga sen. Säger det igen har man varit magsjuk ska man stanna hemma minst 48 timmar efter det att man tillfrisknat så att man inte smittar man vet ju själv hur illa det är att vara sjuk så varför vill man att andra ska få det med.

    Nu har både jag och Jimmy våran lille gullunge med oss i plånboken jämt :)

Nä nu får jag fixa lite

Sköt om er

Kram Sabina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0