Torsdag

Hej!

Idag är det Kevins 1års dag lille gubben redan ett år. För ett år sedan visste vi inte att det var världens finaste lille kille som gömt sig i min mage så länge. Jag kom ihåg att när jag fick upp han på bröstet och han gallskrek så fylldes jag av en enorm lycka han var ju Så fin och inte alls så där äcklig som man trott, han var med andra ord helt perfekt. Den natten sov jag inte så mycket jag bara låg bredvid den här perfekta lilla varelsen och stirrade kunde inte se mig mätt på han.

  

Igår blev det inget inlägg var borta nästan hela dagen. Var först på BVC och vägde mätte och fick vaccination, Kevin vägde 10kilo 925gram och var 80cm lång han har ätit på sig bra på en månad han var ju nere på 10kilo 280gram när han hade magsjuka för en månad sen. När han fick sprutan var han så duktig så han bara ryckte till lite sen var det bra med det. När vi sen var färdig på BVC gick vi till arbetsförmedlingen eftersom jag var tvungen att anmäla mig där för att få behålla min SGI från försäkringskassan, på ams blev vi sittandes i 1 1/2 timme och bara väntade var lite less där tur att Kevin sov det mesta ananrs hade det nog blivit ite grin där. Väl klara där vid 1 så halvsprang vi till bussen och åkte hem och hämtade mat och present sen gick vi till Ellens 1års kalas. Det var jätte trevlig där och Kevin gick runt där och lekte lite men sen blev han lite väl trött och grinig så vi fick bege oss hem, men först så kom tomten och alla barnen fick en påse majskrokar det var många stora ögon då :)

   Lite suddiga bilder hade bara mobilen med mig
 Födelsedagsbarnet och Kevin

När vi väl kom hem vid tjugo i fyra låg årets första julkort på hallmattan och väntade för första gången får vi ett julkort där det står familjen jimmy andersson känns bra det där att vi är en liten familj vi tre :) Det piggade upp mig lite då jag var helt slut efter en dag på vift.

 Årets första julkort från svärföräldrarna

Idag ska vi inte göra så mycket ta det lugnt och bara leka och busa får ju ägna mig extra mycket åt min lilla födelsedagskille idag, kanske rentav tar upp en bit sockerkaka som han kan få smaska på.

Nä nu får jag hoppa ur myskläderna och fixa ordning mig innan Kevin vaknar.

Ha en underbar torsdag

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0