Torsdag

Hej!

Snart är det helg igen hemskt vad veckorna rusar fram. Jjimmy kom hem igår och pratade på om att jag skulle kanske börja söka jobb nu AAAAHHH ska man behöva börja jobba igen men jag som har det så bra här hemma med Kevin. Nä det ska faktiskt bli lite skoj att få börja jobba om man nu får ett bra jobb bara.

Igår fyndade jag på kyrkans loppis hittade inga kläder men en jätte bra sång och ramsbok och en sån där vit matstol från IKEA som finns på alla restauranger nästan. Jag betalade bara 20kr för stolen och 5kr för boken rena fyndet ju.

     Kevin provsitter stolen och konstaterar att man kan sitta lite varierat men ändå skönt.

Idag är första dagen sen magsjukan som Kevin verkligen har ätit ordentligt med lunch innan har han bara velat ha frukt och välling men idag har han ätit en stor portion med korvstroganoff och ris kom på att han kanske inte vill ha så mycket burkmat utan sån som vi äter får testa med det.



Nu ska vi ta och gå ut en sväng tänkte svänga förbi Lindex dom hade ett erbjudande på pyjamas idag för bara 50kr den kostar annars 150kr så det måste kollas in.

Sköt om er

Kram Sabina

Kommentarer
Postat av: Anna

viket kap du gjorde snöökramar från HEDE

2008-12-04 @ 12:58:26
URL: http://www.nogg.se/mysannna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0