Annandag påsk

Hej!

Oj vilken fullspäckad påsk det varit, i fredags var vi ju iväg och i lördags kom JImmys föräldrar och igår var min mamma och Egon här. Fullt upp men roligt har det varit. Kevin tyckte nog det varit mycket med för i morse sov han till 8 och då la han sig strax efter 19 på kvällen. Igår var vi till leparken med mamma och Egon så Kevin fick leka lite men han ville mest gå runt så han gick före och Egon efter, han hann dock testa sin nya hink och spade lite.


Kevin i stuprörsjeans från kappAhl och skjorta present


Snott mormors glasögon


Busar med mormor eller tvärtom kanske :)

Idag har vi tagit det lite lugnare Vi var ute och promenareda i det sköna vädret på förmiddagen och nu på eftermiddagen tog vi cyklarna och begav oss till backaplan för att köpa en vårjacka till Kevin hittade en som jag tror kommer bli bra får kolla sen om jag hittar någon bra regnjacka oxå.

Nu ska jag gå och fixa mat

Ni får ha en underbar kväll

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0