Fredag

Hej!

Ännu en helg på intågande och på måndag ska jag till jobbet känns konstigt att säga jag som inte jobbat nu sen slutet av oktober 2007, men jag jar fått jobba ändå med den lille :)

Vad ska ni göra ikväll då? Själv ska vi bara ta det lugnt och mysa framför tvn är Så trötta idag var ett superpucko som fick för sig att han/hon skulle spela musik JÄTTE högt vid ett i natt, kunde nästan höra hur porslinet hoppade i skåpen problemet är ju att man inte riktigt kan höra vart det kommer ifrån. Blir så irriterad på människor som inte kan visa någon som helst respekt för andra, man skulle haft ett hus så hade det varit lugnare att bo i lägenhet är inte det bästa jämt.
Så dagen idag har varit lugn ja eller rätt så lugn Kevin har varit på ett sånt enastående grinigt humör och bara gnällt hela dagen spelar ingen roll vad man har gjort han har varit tjurig uff säger jag bara.

 
så här söt och go kan man vara när man inte får göra PRECIS som man vill, mamma och pappa älskar dig även om vi efter dagens grin inte kan höra dig lika bra för det bara brusar i öronen. Man kanske skulle skaffa sig hörselkåpor med radio i ;)
dessa skulle Jimmy och jag haft då hade vi kunnat prata med varandra OCH slippa höra på gnället. Nej ärligt talat riktigt så illa är det väl inte och han måste väl få vara grinig han med ibland men när barn blir griniga så blir dom så högljudda bara hade varit bättre om dom småtjurade och muttrade som en annan gör. Vi får hoppas det är bättre imorn.

Nä nu får ja gg åoch ta hand om herr grin för nu börjar snart nyheterna för Jimmy.

Ni får ha en underbar fredagskväll

Kram Sabina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0