Glädjens Torsdag

Hej!

JAAAA jag har fått jobb visserligen inte ett fast jobb eller inom personaladministration men ändå ett jobb SÅ skönt att få något att göra och att få in PENGAR, Återigen kommer jag att jobba som personlig assistent i vården tror det kommer bli bra var ju inga nätter och rätt så bra schema. Ska börja gå bredvid på måndag och sen tisdag och onsdag sen ska jag börja jobba inom några dagar.

Ja annars har det inte hänt så mycket här vi var ju till Karin och Ellen igår och Kevin fick provsitta Ellens fåtölj och jag insåg ju att en sån får vi fråga mamma om hon vill köpa till Kevin.

Poäng barnfåtölj 199kr på IKEA

Lilla Ellen var så go så hon pratar på SÅ mycket och är ju SÅÅÅÅ söt, hon kommer bli en riktig hjärtekrossare tur att Kevin kan vara där och beskydda henne då han säkerligen kommer bli en stor kille.
Annars så har vi varit ute och cyklat en sväng idag men det var kallt så nu på eftermiddagen gick vi en sväng till lekparken och där gungades det och lektes i sandlådan.

 

Nu ska jag passa på surfa runt lite innan vi Jimmy ska börja med maten

Ha en underbar kväll

kram Sabina

Kommentarer
Postat av: Diana

Vad roligt med ett jobb, grattis!! S har en sådan stol och hon verkar gilla den. Sitter uppkrupen i den ibland när hon tittar på tv. Kram

2009-04-02 @ 17:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0