Imorn är det jobb

Hej!

Ja imorn bär det av första dagen jag ska jobba ja eller jobba och jobba jag ska i alla fall gå bredvid men efter tre dagar så är det meningen att jag ska börja jobba själv sen. Hoppas på att det ska vara bra väder så jag kan cykla dit är ju nästan en mil så det är ju bra träning för dom fladdriga låren ;)

Hur har eran helg varit då? Min har varit lugn idag har vi varit och hälsat på svärfar och passade på att luncha på MAX är ju dåligt med MAX ställen i Göteborg. Nu är vi hemma och jag känner mig helt matt konstigt att det kan vara så jobbigt att vara borta ett tag. Igår hände det inte så mycket här Jimmy var och fick bytt sina däck på Toyota dom hade någon kampanj på det så han passade på annars brukar han göra det själv men nu kostade det 100kr och då fick han bilschampo och korv och grejer där så det var det ju värt är ju jobbigt att byta däcken annars.

Nä nu ska jag gå och natta Kevin han ropar på mig.

Ni får ha en fortsatt trevlig helg

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0