Långfredag

Hej!

Långfredag idag och vi är nyss hemkommna från Jimmys kusin vi har varit där och grattat deras son på 1års dagen i efterskott. Fick god mat och Kevin fick träffa en vovve på nära håll så där skoj tyckte han :) Blev jätte rädd när hon skulle nosa och slicka han i ansiktet lillbubben då.

Igår jobabde jag mitt sista brevidpass så på tisdag är det meningen att jag ska jobba själv kommer bli spännande och lite nervöst men det ska nog gå bra som tur är finns det hjälp hos en annan brukare om det skulle behövas.

Vad har ni gjort hittils i påsk då? har ni ätit något påskgodis? Jag har hunnit trucka i mig lite redan köpte 2kilo :) ojojoj gott men kanske inte så nyttigt får bjuda jimmys föräldrar och min mor och Egon när dom kommer.

 
Jag är inte döv jag bara skiter i dig (tröjtext)


vad lång du är mamma

Nu ska jag kila och se på nyheterna som den kärring jag är ;)

Ni får ha en underbar kväll

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0