Lördag

Hej!

Nu var det ett tag sedan jag skrev ett litet inlägg, har haft fullt upp med jobb och igår när jag kom hem så fick jag fixa till mig innan vi fick främmande. En gammal jobbarkompis och hennes kille var hit på middag trevligt trevligt man gör sånt för sällan får skärpa till oss.


Jimmy, Per och Marie

Annars då trött efter allt jobb man är ju inte riktigt van än så man blir lite sliten innan man har kommit in i rutinerna, men hittils har det gått bra i alla fall. Idag blir det nog bara en lugn dag kanske tar och packar ner lite picknick och beger oss ut i det fina vädret hade ju varit riktigt mysigt.


(Bild:/www.mallorca-today.de)

Nä nu ska jag ta och vila ögonen en stund medans Kevin sover.

Ni får ha en underbar dag och passa på att gå ut och njut av det goa vädret

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0