Måndag

Hej!

Har inte haft ork och tid att sitta vid datorn nu då jag jobbat som en galning, nä men jobbat har jag i alla fall och när jag kommit hem har jag haft två killar som har dratt i mig :) måste säga att det är det bästa med att vara och jobba när man kommer hem alltså att man möts av två JÄTTE glada killar som nästan står och hoppar i hallen ;)

Hoppas eran helg har varit bra själv har jag ju jobbat men idag är jag ledig sen ska jag jobba tis och ons kväll och tors dag sen är jag ledig i 4 dagar. Nästa vecka ska jag gå bredvid i hemtjänsten här i sannegården känner att jag kommer behöva lite mer pass nu när jag ska byta rad på schemat och jobba mindre, får hoppas att det kan ge något.

Idag har vi varit iväg till backaplan blev att ta cyklarna idag är ju så härligt väder. Jag hade tänkt hitta en styrstam till mitt styre så det hade blivit lite högre så jag slipper ligga ner och cykla sen är det inte så vidare bekvämt heller för ja det undre livet att sitta så framåtlutad och cykla, men jag hittade inget får kolla mer en annan gång. Skulle även behöva en ny sadel för den jag har nu är JÄTTE smal och stenhård ajajajaj.

 
Kevin i sin tuffa tröja som han fick av Marie och pelle.

 
Så härliga bilder först är han jätte glad men efter att han smakat så ser han mer ut som men va f.n var det här nu då

Nä nu ska jag passa på att surfa runt lite innan yrvädret vaknar och vi ska gå ut och leka lite

Ha en underbar måndagskväll och sköt om er

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0