Onsdag

Hej!

Ännu en dag på nya jobbet med bredvidgång tycker det har gått riktigt bra idag han jag är hos är så charmig och alltid glad och tacksam så man kan inte annat än bli på bra humör. Idag var hans godeman på besök och då bjöds det på tårta och innan hade vi fått påskgodis av chefen ajajaj och jag som tog bussen idag :)

Känner mig lite piggare idag sov bättre inatt men jag min virrpanna glömde ställa in så min klocka ringde så jag vaknade vid 5.50 av att mobilen sjöng för fullt ute i köket (hade ställt den som säkerhet) så jag flög upp och fick stängt av den snacka om häftigt uppvaknande från dröm till verklighet på 2 sekunder.

Efter jobbet så mötte Jimmy och Kevin mig och det är så underbart att få se Kevins jätte glada ansikte när han ser en komma lille bubben som jag saknat han dom här dagarna. Han gjorde nog en busschauförs dag med när han så glatt vinkade på bussen när den kom han såg så glad ut och vinkade tillbaka till han :)

 gofisen   svarar i telefonen

Nu ska jag kolla runt lite sen ska jag gosa med en nybadad Kevin.

Ni får ha en fantastisk kväll här blir det tv mys som vanligt och rent hus bra program

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0